تندروها در دولت امید جایی ندارند
منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
موضوعات
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



لینک دوستان
آخرین مطالب
دیگر موارد
آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 894
:: کل نظرات : 1

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 2
:: تعداد اعضا : 24

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 60
:: باردید دیروز : 30
:: بازدید هفته : 60
:: بازدید ماه : 1257
:: بازدید سال : 4549
:: بازدید کلی : 104169
نویسنده : سیدکاظم مطلوبی (میرسالاری)
چهار شنبه 24 / 4

میرسالاری در گفتگوی اختصاصی با افق: تندروها در دولت امید جایی ندارند

رئیس ستاد اقوام و عشایر زاگرس نشینان در ستاد حسن روحانی برای انتخابات ریاست جمهوری یازدهم درباره اهداف دولت امید گفت: هدف دولت امید، به کارگیری نیروهای کارآمد و متخصص و توانمند درعرصه اجرایی است. این دولت قصد دارد از تمامی ظرفیت ها به استثنای نیروهای تندرو و حاشیه دار استفاده کند. قطعا نیروهای تندرو در دولت یازدهم جایی ندارند چراکه خواست و نظر آنها مغایر با خواست رئیس جمهور منتخب است.
سید محمدمهدی میرسالاری، رئیس ستاد اقوام و عشایر زاگرس نشینان در ستاد حسن روحانی برای انتخابات ریاست جمهوری، در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی افق به بیان مواضع خود در خصوص دولت تدبیر و امید پرداخت.آنچه در زیر می خوانید حاصل گفت‌وگوی خبرنگار خبرنگار سیاسی افق با وی است.*خود را معرفی کرده و در انتخابات ریاست جمهوری چه مسئولیتی را بر عهده داشتید؟سید محمدمهدی میرسالاری هستم و در ستاد انتخاباتی حسن روحانی رئیس جمهور منتخب، مسئولیت ستاد اقوام و عشایر زاگرس‌نشینان را بر عهده داشتم.
ستادی را برای سرو سامان دادن به امور عشایر و خصوصا اقوام و قومیت ها و جمع آرای آنها در انتخابات تشکیل دادیم و در راستای منویات رهبری و جذب حداکثری مردم پای صندوق های رای همه تلاش خود را به کار بستیم و در تهران و شهرستاها  و اقوام مختلف مقیم مرکز، در جلسات متعدد این موضوع را پیگیری کردیم و به لطف خدا توانستم به عنوان یک رزمنده و جانباز، آرای قابل توجهی را از مناطق مرزی و قومیت های مختلف برای دکتر روحانی به دست آورم.
* به نظر شما به عنوان یکی از افراد فعال در ستاد دولت اعتدال، دولت تدبیر و امید چه چشم اندازی برای استفاده از اقوام و عشایر در دولت خود دارد؟اقوام و عشایر به عنوان مرزبانان و چهره های شایسته و برجسته کشور که در پیروزی انقلاب نقش اساسی داشته اند باید در دولت تدبیر و امید و مدیریت کشور نقش و حضور داشته باشند چرا که می توانند در سلامت مدیریت کشور نقش آفرین باشند.
ضمن اینکه مدیران شایسته و وزرای توانمند دولت های گذشته از افتخارات اقوام و عشایر کشور بوده اند و باید از این ظرفیت ها استفاده کرد.*رویکرد دولت امید چیست؟هدف دولت امید، به کارگیری نیروهای کارآمد و متخصص و توانمند درعرصه اجرایی است و این دولت از تمامی ظرفیت ها به استثنای نیروهای تندرو و حاشیه دار استفاده خواهد کرد.
قطعا نیروهای تندرو در دولت یازدهم جایی ندارند چراکه خواست و نظر آنها مغایر با خواست رئیس جمهور منتخب است. تمام خواست و تدبیر دولت امید در راستای اعتدال و بالانس نیروها و جریانهای سیاسی در جهت سازندگی و خدمات شایسته به مردم غیرتمند و مقتدر ایران اسلامی است.*به نظر شما اعتدال در رفتار و استفاده از افراد میانه رو در دولت یازدهم، چقدر در تعاملات بین المللی موثر است؟اعتدال در رفتار می تواند در ثبات بین المللی و اقتدار ایران اسلامی و توجهات و خواست رهبری موثر باشد و نظام مقدس جمهوری اسلامی را به چشم اندازها و اهدافش نزدیک کند.
همچنین اعتدال در رفتار دولت امید می تواند  به جهانیان ثابت کند که ایران به دنبال ثبات و امنیت در جهان است.




:: بازدید از این مطلب : 891
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.
درباره ما
این وبلاگ برای معرفی طایفه سادات صحیح النسب میرسالاری طراحی گردید .در این وبلاگ اداب ورسوم ،مطالب تاریخی،معرفی شخصیت هاو...........می پردازیم
منو اصلی
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
نظر سنجی

نظر شمادرباره هیئت امنای امامزاده میرسالار(ع)

پیوندهای روزانه